"Lahirnya manusia disambut dengan azan, matinya manusia diiringi dengan solat, antara azan dan solat, alangkah singkatnya hidup ini."



Tuesday 22 November 2011

BoLa...BiaR BeTuL!!!



Saje nak story sikit...memang semua orang tahu pasal kemenangan Malaysia lawan Indonesia semalam...

TAHNIAH buat pasukan Harimau Malaya yg memang hebat...

Tapi ada yang heran bin ajaib telah berlaku pada malam pertandingan berlangsung...

Aku ni sebenornya bukanlah pencinta @ peminat bola sepak...senang citer x gemor dan heran ler pasal bola2 nih...baik aku buat kojer lain...

tapi entah camna malam tadi...boleh pulak aku melayan citer orang ramai berebut kejar sebijik bola nih!!! 

mula2 buat  x reti jer...sambil2 lalu je pandang...tetiba tgk dah melekat kat depat tv...hahaha

yang kelakor tuh, dgn x sengaja...ntah urat saraf mana t'geliat ntah...kaki aku tetiba tolong sama sepakkan bola...
nak tolong gol kan la konon!!! padahal kaki bangku...

"haaa...nape tu ibu??? sepak apa??? x apa2 pun kat situ"...aku terus sentap...sentap mak nak...hihihi...malunya

anak aku si Ameer tegur...then aku tergelak dia pun gelak sama...ngejek aku...haish...

mujur masa tu si ayahnya t'lelap...kalu x mau aku kena ejek ngan si ayah pulak...huhu

Yelah si ibu yg x pernah ambil 'port' pasal bola tetiba naik hantu malam semalam...

Tulah citer penangan bola nih...aku yg x pernah peduli pun boleh 'kantoi'...

apa2 pun layan jelah...yg penting Malaysia dah MENANG...

x sia2 aku beraksi sama kat depan tv...

2 comments:

Unknown said...

hamboih..xmo..xmo..kang tsepak rak tv, abish la..hihi (^_^)

EyDa ZaHeeDa said...

hihi...mmg cemas pun nak tsepak rak tv...kalu x, mc la hri ni..hiks