"Lahirnya manusia disambut dengan azan, matinya manusia diiringi dengan solat, antara azan dan solat, alangkah singkatnya hidup ini."



Thursday 24 November 2011

SeLaMat TinGGaL KaWanKu@JWN...(2007-2011)

sekilas memori 'Team Building' di PD...


Kini aku boleh tersenyum gembira...syukur Alhamdulillah akhirnya doaku dimakbulkan Allah...


Petang semalam (23/11/2011) aku dpt khabar gembira...permohonan pertukaran aku ke jabatan lain di sekitar KL telah berjaya...x sia2 usaha aku yg x putus2 menghubungi JPA selama ini...


TERIMA KASIH x t'hingga juga aku ucapkan kpd pihak JPA yg berusaha membantu aku dlm
proses pertukaran ini...benar kata orang 'Usaha Tangga Kejayaan'...dan harus percaya
'Rezeki Semuanya drp Allah'  'Di Mana Ada Kemahuan Disitulah Ada Jalan'...


InsyaAllah...aku akan melapor diri di pejabat baru pada 1 Disember 2011...
Eh lupa nak maklum, aku ditukarkan ke Jabatan Lanskap Negara, KL...


dekat je dgn rumah dan lrt...syukur Alhamdulillah...


Buat kengkawanku di Jabatan Warisan Negara yg sangat aku sayangi...


Salam perpisahan dariku untuk kalian...moga kita akan berjumpa lagi di lain masa dan ketika...


Kemaaafan jua aku panjatkan andai tersalah bicara, terkasar bahasa atau tersentuh jiwa...kerana aku juga insan biasa selalu terbuat silap...


Terima kasih buat kengkawan juga di atas segala-galanya...banyak memori manis tersemat di hati sepanjang bertugas bersama kalian...terasa sedih la pulak...sobsobsob...


tapi inilah hakikat kehidupan...setiap yg bertemu pasti akan berpisah dan
setiap yang bermula pasti akan berakhir...


"Doakanlah wahai kawanku moga aku gembira menempuh hari2 baru di jabatan baruku"...
aku juga mendoakan kalian akan terus tabah dan cekal mengharungi kehidupan baru
di Putrajaya nanti...


Mudah-mudahan...Allah akan permudahkan segalanya...

4 comments:

Ayu Ayunie said...

kak eida nak pindah jabatan dah? waa.. sedih lak. moga kak eida sukses dan hepi di tempat baru nanti. keep in touch at FB and blog k..

EyDa ZaHeeDa said...

tq darling ayuni...tulah dah smpai masa k.eyda kena b'hijrah...hijrah tu kan pengorbanan...hihi...surely we'll meet at FB & blog...kan:)

Nur Lavender said...

k.eida hepy dok opis baru? ktorg dh la xde pngarah..p.a pngarah pon xde jgk..huhuhu

EyDa ZaHeeDa said...

sonok sbb dekat ngn umah...hihi...keje mmg bz kat sni...kdg tkejar2 je rasanya...nnt ada pa baru msuk...tggu la...pengarah x msuk lg ke?